maanantai 31. elokuuta 2009

Kaikki liittyy kaikkeen

Sunnuntai-iltana, juuri hieman ennen uneen vaipumista, kun mielen hiljakseen seestyvästä maisemasta saattaa välähtää vielä muutama kirkas helmi, huomasin ihmetteleväni tämän ajan asiantuntijuutta, tukitoimintojen suhdetta itse ytimeen - renessanssi-ihmisyyttä.

Jos olet asiantuntija, et saa asiantuntemustasi kaupaksi ellet ole samalla ja/tai ensin luontainen viestijä, hallitse viestinnän välineitä (ole enemmän tai vähemmän ICT-guru) mutta myös pedagogiikan perusteet on taidettava.

Tänään Alasillan Anjan uusimman kirjan julkistamistilaisuudessa nostettiin esille kirjan parhaita paloja. Juuri samoja asioita, joiden parissa vietin kollegojeni kanssa päivän. Anjan sanoin:
Meilissä kaikki kietoutuu kaikkeen:
  • brändi palvelun laatuun
  • palvelun laatu tehokkuuteen
  • tehokkuus työilmapiiriin
  • työilmapiiri työssä jaksamiseen
Meili meitä pyörittää sisältää myös muutaman makoisan vinkin tuon ICT-asiantuntijuuden kasvattamiseksi. Tuskin maltan odottaa - mutta ensin synapsihuoltoon: on raivattava tilaa uudelle ja kiinnitettävä entiset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...